Společnost Mastercard má jako jedna z prvních v Česku trojrozměrnou reklamu ve veřejném prostoru. Unikátní platformu zavěšenou na fasádě obchodního centra Harfa v pražských Vysočanech využila pro představení platebních karet Touch Card. Výtvarné pojetí je dílem talentovaného 3D umělce a motion designéra Igora Pašeka a kreativní agentury McCann Prague. Reklamní plocha využívá techniky trojrozměrné a anamorfní projekce a je první svého druhu u nás.
„Mastercard, technologie a inovace jdou ruku v ruce, takže když se na trhu objevila revoluční novinka v oblasti outdooru, vzali jsme to jako skvělou příležitost k propojení všeho, co je Mastercard vlastní. Naše nejnovější inovace Touch Card, kterou začínají české banky postupně implementovat, byla pro tento typ média ideálním sdělením,“ říká Pavla Císařová, marketingová ředitelka společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.
Technologická řada karet Touch Card je navržena s důrazem na design a funkčnost. Výřezy umožňují držitelům snadno rozlišit typy karet pouhým dotykem – zaoblený výřez pro debetní karty a hranatý pro kreditní karty. Tento intuitivní design usnadňuje identifikaci a používání karet, což přináší výhody pro všechny uživatele, včetně nevidomých a slabozrakých.
Patnáctivteřinový reklamní spot vytvořila kreativní agentura McCann Prague ve spolupráci s mediální agenturou Dentsu.
„3D billboardy vznikly v Japonsku, stejně jako Dentsu, a od té chvíle zažívají obrovský rozmach. Jsme proto opravdu rádi, že se můžeme po celém světě spojovat se značkami, pro které jsou inovativní technologie stejně důležité jako pro nás a stejně jako my chtějí být na špičce svého oboru. Těší nás, že dalším inovativním partnerstvím může být Mastercard v Česku,“ říká Martin Mlýnek, investment director agentury Dentsu.
Finální tvar reklamy vznikal v několikakolovém tvůrčím procesu, ve kterém se ladily jednotlivé detaily a také se testovalo přesné zaměření pro finální projekci.