TotalService

Peugeot výrazně snížil ceny, ovšem jen na sedm dní

Ceny nových aut v posledních měsících znepokojivě rostly. Největší podíl na tom měla samozřejmě čipová krize. Ta atakovala automobilky v nejmíň vhodné době. Nestihly se ještě ani vzpamatovat z covidu, zavřených továren a utlumené výroby. K tomu se přidaly logistické problémy, zdražení surovin, zejména pak oceli, nárůst cen energií apod. Růst cen nových vozů byl tedy neodvratný.

Letos v létě se ale začaly objevovat první známky zlepšení a dnes už je situace úplně jiná, jak vysvětluje ředitel značky Peugeot v ČR, Marco Venturini: „Sled nepříznivých událostí posledních dvou let je, zdá se, u konce. Opět máme výrobní kvóty a situace ve výrobě se vrací zpět do normálu. Jsme tak schopni dodávat vozy ve standardních lhůtách. Vracíme také akční ceny, což je případ třeba modelů 208 a 2008. Dále také intenzivně pracujeme na strategii, která by vrátila značku tam, kam patří. Je to ale dlouhá cesta, chce to trpělivost a jasnou vizi.“

Prvním zásadním krokem k návratu automobilky Peugeot na vrchol je akční nabídka „7 dní Peugeot“. Tu pořádá značka pravidelně už po mnoho let, a to vždy dvakrát do roka – na jaře a na podzim. Akční slevy a výhody trvají jen jediný týden, během kterého Peugeot pořádně roztočí business, přitáhne davy kupujících a nashromáždí značnou část objednávek.

Letošní podzimní akční nabídka „7 dní Peugeot“ startuje 16. října a soustředí se jak na osobní, tak na užitkové vozy. V podstatě se jedná o dvě souběžné akce: 7 dní Peugeot a 7 dní Peugeot Professional. Každá je zaměřená na jiné klienty a každá přináší rozdílné podmínky.

První z nich, 7 dní Peugeot, cílí na soukromé osoby. Pro tuto cílovou skupinu je totiž největší motivací ke koupi snížená cena. A některé modely nabízejí cenu opravdu lákavou, jako například městské SUV Peugeot 2008. Tento model je už sedm let neprodávanějším peugeotem na českém trhu. Ještě na začátku letošního roku se prodával za 585 000 Kč. Nyní se v akci se dá pořídit za mnohem přijatelnějších 447 000 Kč. Podobným způsobem byla upravena akční cena modelu Peugeot 208. Ten je pro změnu nejprodávanějším modelem na evropském trhu z hlediska všech značek. Jeho cenovka ze začátku roku ukazovala 430 000 Kč, v akci je za 354 000 Kč.  Zajímavé ceny dostaly takřka všechny osobní modelové řady značky včetně hatchbacku 308, kombi 308 SW, velkých SUV 3008 a 5008 a dokonce se tentokrát na seznam promovaných vozů dostala i žhavá novinka letošního roku, dynamický fastback 408.Všechny uvedené modelové řady mají navíc nadstandardní pětiletou značkovou záruku (nebo 60 000 km).

Firemní klienti ovšemslyší na jiné pobídkynež snížené pořizovací ceny, což Peugeot samozřejmě velmi dobře ví. Proto má akce 7 dní Peugeot Professional zcela jiné benefity. Nejvýznamnějším z nich je tříletá servisní smlouva Peugeot Optiway pokrývající kompletní servis vozů. Peugeot ji dává zdarma k nákupu všech lehkých užitkových vozů. Navíc se klienti vyvarují dlouhých dodacích lhůt, protože mohou vybírat z bohatých skladových zásob. Během akčních sedmi dnů mohou firemní klienti využít i zajímavé nabídky financování s úrokem 3,5 % nebo operativní leasing s výhodnými měsíčními splátkami: Partner za 8 599 Kč, Expert za 9 599 Kč a Boxer za 9 699 Kč.

Foto: Peugeot