Konec reklamní slepoty

První síť reklamních 3D obrazovek v ČR slibuje nové kreativní možnosti. Budovu OC Galerie Harfa a haly O2 universum rozzářily trojrozměrné venkovní reklamy.

Nové reklamní plochy slibují nečekanou podívanou pro kolemjdoucí a inovativní možnosti prezentace pro značky, které hledají prostředky, jak eliminovat narůstající reklamní slepotu. Kromě efektivního předání sdělení, nabízí 3D Wall také environmentální benefity, provoz LED displeje spotřebuje oproti předchozí generaci LED obrazovek o 60 % méně energie.

„Marketéři, kteří využijí potenciál 3D nosičů naplno a připraví pro publikum kreativní podívanou, slaví s kampaněmi svých zadavatelů obrovské úspěchy. Například 3D prezentaci společnosti Nike, při příležitosti představení nového modelu tenisek Air Max, zhlédlo jen na kanálu YouTube přes 1, 5 milionu diváků,“ komentuje potenciál 3D nosičů Lukáš Radačovský, obchodní ředitel společnosti Premium OOH, která hyperrealistické 3D obrazovky provozuje.

Na fasádě Galerie Harfa v Praze nyní visí jedna rohová 3D plocha. Druhá, samostatně stojící obrazovka je k vidění vedle nedaleké haly O2 universum. Umístění v pořadí třetí 3D obrazovky je v plánu již začátkem září letošního roku a další budou postupně přibývat.

Josh Scharfberg, prezident pro New York ve společnosti Clear Channel Outdoor, která se podílela na 3D billboardech pro Netflix, Balenciagu a Paramount v rozhovoru pro Marketingbrew.com uvedl: „V posledních 12 až 18 měsících jsme zaznamenali obrovský zájem o anamorfní 3D billboardy ve všech odvětvích – od zábavy přes luxusní módu až po automobilový průmysl.“

Foto 3d Billboard Harfa

Text redakce, foto Premium OOH