Expanze do Dubaje i úspěch v ČR

PaeDr. Petr Paksi, DBA, jednatel společnosti JAP FUTURE s.r.o.

Design, kvalita, vysoká funkčnost a spolehlivost jsou základními vlastnostmi produktů společnosti JAP FUTURE. Na své si přijde opravdu každý, neboť JAP zastává heslo „Nic není nemožné“. Široká nabídka materiálů, provedení a designů uspokojí i ty nejnáročnější zákazníky.

O dalších plánech JAP jsme si povídali s Petrem Paksim, jednatelem společnosti JAP FUTURE. Prozradil nám, že také neustále hledá talentované, motivované lidi a potenciální kolegy.

V roce 2022 jste se vám vydařila účast na veletrhu BIG 5 v Dubaji. Navazuje vaše expanze do Dubaje právě na tento úspěch? A můžete nám prozradit pár podrobností?

Na dubajském veletrhu jsme nasbírali zhruba 500 kontaktů a postupně se se všemi seznamujeme. Mezi našimi novými partnery jsou firmy z Abu Dhabi, Kataru, Bahrajnu a Saúdské Arábie. V současné době dokončujeme showroom v Dubaji a pracujeme na showroomu v Saúdské Arábii. Do obou zemí už prodáváme a s ostatními komunikujeme.

Na druhou stranu, tato expanze nám pomohla přesvědčit velkou část klientů, designérů a architektů v České republice. Pochopili, že pokud jsme schopni uspět tak daleko a s tak movitými zákazníky, tak jsme dobří i pro český a slovenský trh.

Jaké jsou vaše plány na letošní rok? Uvažujete třeba o expanzi do dalších zemí, anebo se zaměříte na vývoj nových produktů?

V současné době máme plně rozjeté projekty na Slovensku a v Maďarsku, snažíme se vše dokončit a dovést k dokonalosti. Zároveň se v Saúdské Arábii a Dubaji snažíme co nejlépe využít naše kontakty. V ostatních státech udržujeme a rozvíjíme spolupráci.

Povedlo se vám loni přivést do firmy opět tolik architektů na konzultace jako v předchozím roce? Na čem s nimi nyní spolupracujete?

Loni jsme se osobně setkali přibližně s 1000 českými architekty a designéry. Nyní s nimi spolupracujeme na jejich projektech a jdeme více do osobního kontaktu. Naším cílem je nejen pracovat na všeobecných projektech, ale individuálně ladit každý projekt pro jejich klienty.

A jak hodnotíte rok 2023, byl pro JAP FUTURE úspěšný? Co se vám nejvíce povedlo?

V turbulentním roce 2023 pro stavebnictví se nám mimořádně dařilo. I přesto, že obrat našich produktů, které jsou určeny pro střední vrstvu, klesl o 10 %, což kopíruje trh rozestavěnosti v České republice. Ovšem naše spolupráce s architekty a designéry byla velice uspokojivá. Celý rok byl nejúspěšnější v hodnocení EBITDA za celou historii společnosti JAP.

Jaké největší výzvy pro vás osobně i vaši společnost přinese letošní rok?

V roce 2024 se budeme ještě více snažit zefektivnit naše procesy a systémy a zároveň rozvíjet spolupráci s nejlepšími architektonickými studii v České republice. Na Slovensku budeme pokračovat v plně rozjeté spolupráci se stejnými studii a rozšíříme ji do Maďarska, Saúdské Arábie a Dubaje.

Pro mě osobně je výzvou ubrat trochu v pracovním výkonu a více se zaměřit na svůj osobní sportovní život.

Jak vy sám, tak vaše firma jste držiteli řady ocenění – která z nich jsou pro vás nejcennější?

V roce 2023 jsme získali ocenění Marketéra roku, Manažera roku pro střední firmy a hodnocení Zlaté AAA, český lídr. Tato ocenění beru jako ocenění celé firmy, nikoli jen mne osobně.

1 Jap Barevne

JAP FUTURE

Produkty společnosti JAP FUTURE mají takřka neomezené možnosti využitelnosti v interiérech. Dodává produkty vhodné do soukromých i komerčních prostor. Díky nadčasovému designu a prémiové kvalitě si drží aktuálně přední příčku na trhu jako český výrobce unikátních interiérových řešení.