U osobních vozů je elektrický pohon už považován za standard. Užitkovávozidla, vzhledem k tomu, že u nich začínají emisní normy platit později, dosud trochu zaostávala. Nicméně elektromobilita je pro ně neméně důležitá, a to zejména v zemích Západní Evropy, kde rychle roste počet nízkoemisních zón a nejrůznějších omezení vjezdu pro konvenční vozidla. Firmy, jejichž denním chlebem je například zásobování obchodů, se tak budou muset přizpůsobit nové bezemisní době.
Kromě nízkoemisních zón nahrávají elektrickým dodávkám i nižší provozní náklady, různé daňové úlevy a vysoký komfort jízdy. Dalším argumentem je fakt, že většina firemních vozů najede průměrně méně než 200 kilometrů za den. Pro firemní klienty se tak elektřina stává jasnou volbou. Ne všechny automobilky jsou na tento trend připravené, některé ale naopak zavedly elektrický pohon do kompletní modelové řady užitkových vozidel, například Peugeot. Ten se ale nespokojil jen s elektřinou, některé jeho vozy totiž umí využívat k pohonu i vodík.
Největší potenciál pro elektrický pohon je v segmentu kompaktních dodávek. Dle odhadů by se malé užitkové vozy poháněné elektřinou měly dostat do roku 2025 z hlediska podílu v segmentu až na třetinu. Významným hráčem je zde elektrický E-Partner. Jeho dojezd dosahuje až 330 km. Užitný objem dosahuje až 4,4 m3, užitečné zatížení 780 kg a tažná hmotnost 750 kg, což jsou v daném segmentu nejlepší hodnoty. Peugeot Partner je však i po modernizaci dostupný i s jedním benzínovým a dvěma dieselovými motory. Facelift značně vylepšil design a výbavu vozu. Prokoukl také interiér. Kabina je opatřena novou přístrojovou deskou, která nabízí vynikající ergonomii a kvalitu zpracování. Peugeot i-Cockpit® je v horní střední části vybaven zcela novým 10palcovým dotykovým displejem s vysokým rozlišením.
V kategorii užitkových vozů jsou velmi populární dodávky střední velikosti, například Peugeot Expert. Ten jevhodným pracovním nástrojem se všemi užitnými vlastnostmi, jaké se od něj očekávají, včetně užitného objemu až 6,6 m3, užitečného zatížení 1 263 kg a tažné kapacity 1 000 kg. Stále se s ním ale dá zacházet jako s osobákem. Se stopovým průměrem 12,4 m je snadno ovladatelný a v hustém městském provozu je neuvěřitelně flexibilní. S výškou nepřesahující 190 cm zase může bez omezení vjet do jakéhokoli parkoviště pro osobní vozy. Z hlediska elektromobility je na tom velmi dobře. Baterie o kapacitě 75 KWh mu zajistí dojezd až 350 kilometrů.
Největší dodávka Boxer uveze až 17 krychlových metrů, z hlediska užitečné hmotnosti to představuje jednu a půl tuny. Kromě toho se tento vůz dá upravit na spoustu specifických přestaveb. Variant různých tvarů, nástaveb, vestaveb apod. je nespočet. Základem motorové nabídky je zatím stále dieselový BlueHDi, ovšem nová elektrická verze se vehementně hlásí ke slovu. Její elektromotor totiž dosahuje výkonu 200 kW/270 k a výrazně se zvýšil i točivý moment na 400 Nm. Baterie nového modelu E-Boxer má kapacitu 110 kWh, což zajišťuje pozoruhodný dojezd až 420 km. Maximální rychlost je 130 km/h.