TotalService

Březnové číslo nabízí nejenom úspěšné příběhy tradičních značek

Březnové číslo časopisu Innovation přináším aktuální a svěží příběhy úspěchů tradičních značek, kterým se ale daří i po roce 1989 navazovat na svoji tradici a historický vývoj a přinášejí nové produkty a inovace. Jejich úspěch je mnohdy celosvětový. Anebo jde o značky, které vznikly a uspěly po roce během posledních více třiceti let. Ty už také představují vlastně novodobou tradici.

Dozvíte se také, proč je nejlepší investicí ve firmě ta do dobrého ředitele. Nebo jak lze efektivně využít fotovoltaiku v zemědělství a v čem pomáhá digitalizace ve stavebnictví. A nezapomeňte si také přečíst o tom, jak může pomoci virtuální realita nejen při nudném školení o bezpečnosti práce, ale i při dalším vzděláváním zaměstnanců.

Co najdete v aktuálním čísle?

* Praha na cestě k digitální energetické síti

Rozhovor s předsedou představenstva společnosti PREdistribuce Milanem Hamplem

* Nové, přesto tradiční

Tradiční české značky jinou optikou

* Přes překážky ke hvězdám

Rozhovor se Simonou Myslikovjanovou, CEO společnosti SiMyCo

* Digitální budoucnost stavebnictví

Metoda BIM mění dosavadní způsob práce během stavebního projektu

* Průmyslová revoluce 4.0 teprve začíná

V průmyslu je globálním trendem AI a repatriace výroby zpět na domácí trhy

* Fotovoltaika trochu jinak

Experiment, který může ukázat budoucnost zemědělství

* Lepší než zlato?

Investujte do vlastního ředitele, říká Jiří Jemelka, majitel a jednatel společnosti JPF Czech

* Hackerem ve virtuální realitě

Vítejte v digitální džungli, kde každý klik může být pastí a každý e-mail hrozbou

* Od kriminologie k tvorbě her

Budete-li vydávat hry, které nejsou složité, a zvládnete jich vydávat hodně, máte šanci uspět